معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از موافقت با الحاق ۱۰۹ هکتار به محدوده دو شهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 30 July 2023

شبنم کوچک پور با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار کرد: این جلسات با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان برگزار و موارد الحاقی به محدوده شهرها مطرح و مصوب می‌شود.

وی افزود: براساس آخرین تصمیمات اتخاذشده، با الحاق ۲۴ هکتار از اراضی قلعه خواجه و ۸۵ هکتار از اراضی هندیجان به محدوده این دو شهر به منظور تامین زمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان موافقت شده است.

معاون معماری و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: برای پیشبرد این طرح در استان در معاونت شهرسازی جلسات ویژه‌ خارج از نوبت برگزار می‌شود تا بتوانیم نسبت به تامین زمین این طرح اقدام کنیم.

کوچک پور ادامه داد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای تامین اراضی مورد نیاز اجرای طرح وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه‌ای برای تسهیل و شتاب‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال انجام است که امیدواریم ثمرات آن را مردم در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار