پس از راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه در روستاهای ایلال و سیاوشکلا از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری صورت پذیرفت:
مدیرکل ICT مازندران، در حاشیه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام در منطقه دودانگه شهرستان ساری، از پخش زنده مراسمات مذهبی روستاهای مختلف استان مازندران در پی راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه در این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 28 July 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ICT مازندران، در حاشیه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام در منطقه دودانگه شهرستان ساری، از پخش زنده مراسمات مذهبی روستاهای مختلف استان مازندران در پی راه اندازی اینترنت پرسرعت همراه در این مناطق خبر داد.

 

پخش زنده مراسم عزاداری اهالی روستای ایلال و سیاوشکلا از طریق فضای مجازی و سامانه‌های آنلاین مذهبی  

وی در ادامه افزود: با عنایات خداوند متعال و دستور ویژه مقام عالی وزارت و پیگیری های مستمر مجری محترم طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت (طرح USO) در دولت سیزدهم تعداد ۱۱۵ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل گردیدند و در تلاش هستیم تا هفته دولت تعداد ۵۰ روستای دیگر را به شبکه اینترنت پرسرعت و پایدار متصل نماییم.

گفتنی است روستاهای ایلال و سیاوشکلا با داشتن ۱۳۲خانوار ثابت و ۴۰۰ خانوار شناور با اجرای یک سایت جدید و یک سایت ارتقای تکنولوژی 4G با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه اینترنت پرسرعت همراه متصل گردیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار