رئیس هیئت کاراته کرمانشاه خبر داد؛
رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه گفت: امسال کرمانشاه میزبان مرحله نخست لیگ کاراته وان کشور است.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 24 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سعید نصراللهی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: مرحله اول کاراته وان ایران از حدود سه سال پیش راه‌اندازی شده و هر سال در سه مرحله برگزار می‌شود که امسال میزبانی مرحله اول آن به کرمانشاه واگذار شده است.

وی افزود: نخستین دستاورد میزبانی این دور از مسابقات حضور ٢٠٠ الی ٢۵٠ نفر از کاراته کاران کرمانشاهی است که به لحاظ هزینه‌ای به صرفه‌تر است.

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دور از مسابقات می‌توانند در معرفی کرمانشاه، جایگاه، فرهنگ و سنن آن اثرگذار باشند و دستگاه‌های مختلف در میزبانی شایسته این مسابقات نقش دارند.

وی گفت: این مسابقات جایزه نقدی بین یک هزار الی یک هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال دارد و احتمال اینکه برگزاری آن امسال برای هیئت آورده‌ای داشته باشد، وجود دارد.

نصراللهی در ادامه با اشاره به برخی هزینه‌های برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: هتل، غذا و اسکان عوامل اجرایی فدراسیون نیازمند هزینه است و ١٠ آقا و ١٠ خانم از عوامل اجرایی فدراسیون از ابتدای مسابقات در کرمانشاه حضور دارند.

وی تاکید کرد: امسال تلاش خود را به کار گرفتیم تا مسابقات را با نظم برگزار کنیم و میزبان شایسته‌ای برای کاراته کاران کشور باشیم.

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه بیان کرد: سه هزار ورزشکار از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه طی هشت روز در کرمانشاه (یک شب با هزینه شخصی) مستقر می‌شوند.

وی ابراز کرد: در هر روز از برگزاری این دور از مسابقات ٧٠ داور و ٣٠ نفر از کرمانشاه حضور دارند، حق الزحمه داوری (داوران آسیایی جهانی) هم هزینه ٢٢٠ میلیون تومانی دارد.

به گفته نصراللهی ستاد برگزاری مسابقات در کرمانشاه تشکیل شده و اعضا در حال دریافت ابلاغ هستند اقدامات لازم در این زمینه از امروز آغاز و کمیته‌ها تشکیل می‌شوند.

وی گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی است، مرحله اول آن در کرمانشاه، مرحله دوم در تهران برگزار می‌شود و میزبانی مرحله سوم این مسابقات هنوز مشخص نشده است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این مسابقات مشابه نمونه جهانی آن و به صورت رنکینگ است و شرکت و دریافت مقام همراه با امتیازاتی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار