تابناک هرمزگان- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در تمرینات تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس از نزدیک با بازیکن و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵ 23 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دکتر احمدی مرادی ضمن تسلیت ایام محرم با بیان اینکه ورزش قهرمانی و حرفه ای موتور محرک انگیزه در جامعه است گفت: از شما بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس بابت حضورتان در این جایگاه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای ورزش دوستان صمیمانه قدردانی میکنم.

وی حمایت استاندار هرمزگان،مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس از جوانان فوتسالیست هرمزگانی را یک اتفاق بسیار شایسته و قابل تقدیر دانست و گفت: با وجود تمام دغدغه های حاکم در جامعه، اما حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای کار بسیار سخت و دشواری است که مسئولان هرمزگانی به این باور رسیدند تا هر کدام از صنایع را مشوق به تیم داری در چند رشته ورزشی بکنند.

مرادی ظرفیت های بومی هرمزگان در کادر فنی و مدیریتی این باشگاه را نشان از توانمندی افراد در حوزه های مختلف ورزش عنوان کرد و افزود: اعتماد به نیروهای شایسته استان برای سیاستگذاری، برنامه ریزی و آینده نگری یک کار اصولی و حرفه ای است که مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس با درایت و با نگاه مثبت این اتفاق را رقم زدند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی حمایت مجمع نمایندگان استان در حوزه های مختلف بخصوص ورزش را بعنوان یک دغدغه اصلی دانست و گفت: باور همه مسئولان استان بر این است که در همه ابعاد و بخش های مختلف مشکلات و مسائل مردم باید در اولویت قرار داشته باشد.

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس بعنوان تنها نماینده استان هرمزگان در این فصل از رقابتهای لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت.

انتها ی پیام//

 

برچسب ها: احمد مرادی ، فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار