رئیس ستاد ثبت‌نام مدارس کرمانشاه خبر داد؛
رئیس ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه گفت: فرایند ثبت‌نام بیش‌از ٩٧ درصد دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در کرمانشاه تکمیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 19 July 2023

مراد کلوندی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ثبت‌نام بیش از ٩٧ درصد دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در استان کرمانشاه برای سال تحصیلی جدید انجام شده است.

وی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول (پایه هفتم) رو به اتمام و ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه دوم (دبیرستان/پایه دهم) از امروز (چهارشنبه ٢٨ تیرماه) آغاز شده است.

رئیس ستاد ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی باید تا پایان مرداد ماه تکمیل شود، اما با توجه به انتقالی و جابه‌جایی تعدادی از دانش‌آموزان به طول می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان متوسطه اول تا ١۵ مرداد ماه و متوسطه دوم ٢۵ مرداد تکمیل می‌شود و تسریع در انجام ثبت‌نام‌ها ضروری است.

این مسئول تاکید کرد: به جز هزینه بیمه و کتاب که برای ثبت‌نام دانش‌آموزان الزامی است، وجه دیگری هنگام ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

کلوندی از انجام ٢ هزار و ٧٠٠ بازدید از فرایند ثبت‌نام مدارس استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تا کنون تخلفی که منجر به برخورد شود در طول فرایند ثبت‌نام نداشتیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار