مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری صد و شصت و پنجمین نشست کتاب‌خوان کشور در شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 14 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، زینب قربانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و تسلیت این ایام حزن‌اندوه، اظهار کرد: صد و شصت و پنجمین نشست «کتاب‌خوان» کشور در شهرستان بویراحمد با همکاری و مشارکت دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اهدافی است که این نشست‌ها دنبال می‌کنند، تصریح کرد: صد و شصت و پنجمین نشست «کتاب‌خوان» کشور و سومین نشست کتاب‌خوان استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت واحد معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج در تاریخ ۲۶ مهر در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.
قربانی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای حضور در سومین نشست کتاب‌خوان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد با مراجعه به اداره‌ کتابخانه‌های عمومی این شهرستان و یا پایگاه اطلاع‌رسانی  www.yasoujpl.ir فرم فراخوان را دریافت و ثبت‌نام کنند.
وی از کلیه اساتید دانشگاها، دانشجویان، نویسندگان، فعالان رسانه‌ای، دانش‌آموزان و عموم مردم کتاب‌خوان و کتاب‌دوست استان جهت شرکت در صد و شصت و پنجمین نشست کتاب‌خوان کشور دعوت کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار