مدیر دفتر شبکه توزیع آب و فاضلاب از شناسایی ۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. شناسایی ۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: ۱۱۱۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 12 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر دفتر شبکه توزیع آب و فاضلاب استان با اشاره به تلاش مضاعف برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان گفت: با توجه به فصل گرما و افزایش میزان مصرف آب باید سعی کنیم در روند تامین آب آشامیدنی شهروندان، کمترین خللی ایجاد شود.
عنبری یکی از مشکلات اساسی پیش روی شرکت آبفای استان را تعدد انشعابات غیرمجاز در استان دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود ۲ هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان شناسایی شده است.
وی به بروز خسارت‌های متعددی که انشعابات غیرمجاز آب به تاسیسات و شبکه توزیع آب و فاضلاب وارد می‌کند اشاره کرد و ادامه داد: تعدد انشعاب‌های غیرمجاز آب اصلی‌ترین چالش پیش روی آبفای استان است.
مدیر دفتر شبکه توزیع آب و فاضلاب استان اضافه کرد: سال گذشته ۷۰ میلیون متر مکعب آب تولید شد که از این میزان ۳۰ میلیون متر مکعب مصرف شده و ۴۰ میلیون متر مکعب به هدر رفته است.
عنبری گفت: این هدر روی آب معادل ۵۷ درصد تولید آب استان است که به دلیل انشعابات غیر مجاز هدر رفته است.
وی از تشکیل و ساماندهی هرچه بیشتر تیم‌های گشت ویژه تخلفات آب در سطح شهر‌ها برای جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز خبر داد و تاکید کرد: برای رفع مشکل، نیازمند همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها هستیم چرا که موضوع سرقت آب و انشعابات غیرمجاز به معضلی فراگیر در برخی شهر‌های استان تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی احمدی
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
ببخشیدلطفا به فکرجمعیت ۲۵هزارنفری تل خسرو،شهرک الغدیر وشهرک ولایت باشید دائم یاآب قطع است یادم فشاروصفر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار