مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : اجرای این طرح و در زمان وقوع ضربه به علمک، در مقابل حوادث و بلایای طبیعی بخصوص زلزله به صورت خودکار گاز مشترکین خانگی قطع و از بروز حوادث جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 12 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز افزود : در حال حاضر بیش از یک هزار عدد از این شیرآلات به صورت پایلوت در نواحی ایلام، سرابله، مور موری و صالح آباد نصب و راه اندازی شده است.

وی مطرح کرد : در زمان بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و دیگر اتفاقات این شیر‌ها به طور خودکار جریان گاز را قطع و مانع ورود گاز به بخش خانگی می‌شوند.

کشاورز ادامه داد :  شهرستان ایوان دارای ۲ شهر و ۶۷ روستا می‌باشد که تاکنون تمامی مناطق شهری و ۵۶ روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ۱۰ روستای آن فاقد توجیه گازرسانی هستند.

وی گفت :  به خاطر صرفه جویی در هزینه و کوتاه بودن مسیر، از طریق شهرستان گیلان غرب گازرسانی به این روستا تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

کشاورز بیان داشت :  ۱۰ روستا این شهرستان بدلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

 وی افزود :  از ابتدای گازرسانی تاکنون ۱۷ هزارو ۸۰۰ اشتراک پذیری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار