رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ؛
رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت : برای ایثارگران فاقد مسکن در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) طی انعقاد تفاهم نامه با وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه ساخت مسکن در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 12 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شریفی افزود : در طی ۲ سال گذشته پرونده های وارده از استان ایلام برای تعیین کمیسیون پزشکی ۲۰۰ درصد افزایش یافته و همه این پرونده ها بر اساس مدارک، اسناد و واقعیت و بدور از هرگونه پرونده سازی دروغین است.

وی گفت : در زمان جنگ تحمیلی، مردم ایثارگرانه و خودجوش در کنار نیروهای مسلح برای دفاع از کشور خود جنگیدند و امروز حمایت از این قشر وظیفه همه مسئولان به ویژه ستاد نیروهای مسلح است.

سردار شریفی ادامه داد : برای رزمندگان با سابقه ۶ ماه جبهه خدماتی چون تبدیل وضعیت فرزندان شاغل در دستگاه های اجرایی، سهمیه کنکور، معافیت از خدمت سربازی، افزایش وام ازدواج فرزندان، درمان صدور بیمه نیروهای مسلح، انشعاب رایگان حامل های انرژی، احتساب مقطع تحصیلی بالاتر در نظر گرفته شده و در حال پیگیری است.

وی مطرح کرد : مستمری برای ایثارگران معسر دارای حداقل ۶ ماه سابقه خدمت وصل شده است .

رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد : از ۳۱ شهریورماه سیستم کاغذی گواهی ایثارگری حذف و خدمات به این جامعه در قالب سامانه های هوشمند انجام می گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار