خیابان های شهر، میدان تخلیه هیجانات قانون شکنانه؛
با هماهنگی راهنمایی و رانندگی و دادستانی اهواز، این خودروهای متخلف را به صورت نامحسوس شناسایی کرده و نسبت به توقیف آنها اقدام می کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 14 October 2015
شهروندان اهوازی در برخی از مناطق در هفته های اخیر شب های ناآرامی را سپری می کنند. به گزارش تابناک خوزستان، در کیانپارس، فرهنگ شهر، زیتون و برخی دیگر از مناطق از ساعت1 بامداد به بعد سر و صدای ویراژ و ترمز دستی کشیدن های ممتد خودروها خواب شهروندان را به هم می زند و آشفته می کند.

در شب های گذشته، خبرنگار ما چندبار با پلیس 110 تماس گرفت که آنها هم از این وضع ناراحت بودند و می گفتند به محض حضور پلیس این خودروها فرار می کنند.

تمایل به رانندگی پرسرعت و خودنمایی در شهر در شهرهای مختلف کشور دیده شده اما آنچه در اهواز باعث نارضایتی مضاعف شده اقدامات پرخطر و آزاردهنده ی رانندگان خودروها در نیمه های شب است.
وقتی خودروهای لوکس خواب شهروندان اهوازی را آشفته می کنند

در این میان مناطقی مانند کیانپارس و میدان کارگر فرهنگ‌شهر در زمینه این‌گونه اقدامات دارای رکورد هستند.

اسماعیل ارزانی فرماندار اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان در این خصوص گفت: این موضوع چندی پیش در شورای تامین استان مطرح شده ولی تاکنون اقداماتی مانند تعویض روتین ها و بستن مسیرها جواب نداده است.

ارزانی با اشاره تلاش های صورت گرفته توسط پلیس برای حل این موضوع گفت: قانون برخورد با این تخلفات باز دارنده نیست.

وی افزود: جریمه سرعت بالا در معابر شهری برای مثال حداکثر 100 هزار تومان است که برای راننده ای که با خودروی 500 میلیونی مرتکب این تخلف شده است به هیچ وجه بازدارنده نخواهد بود.

فرماندار اهواز عنوان کرد: این موضوع را در جلسه هفه آینده شورای تامین استان مطرح خواهیم کرد تا برای حل این مشکل راه حلی یافته شود.

همچنین عزیزالله سپهوند فرمانده نیروی انتظامی اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی و دادستانی اهواز، این خودروهای متخلف را به صورت نامحسوس شناسایی کرده و نسبت به توقیف آنها اقدام می کنیم.

سپهوند افزود: این خودروها برای بار اول به مدت سه ماه و در صورت تکرار پس از برخورد با راننده مدت زمان بیشتری توقیف خواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز عنوان کرد: اقدامات پلیس تنها در چارچوب قانون می باشد و باید برای این موضوع یک همت همه جانبه برای اطلاع رسانی این برخوردها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مطرح شدن این موضوع در شورای تامین استان گفت: در این خصوص اقدامات سلبی و قهری در دستور کار قرار گرفته است. البته بنا شده است تا در شکل هندسی مناطقی که این تخلف ها صورت می گیرد، بازنگری شود تا این رانندگان کمتر قدرت مانور داشته باشند.

به نظر می رسد اجرای یک طرح ویژه برای حل این معضل و نصب دوربین می تواند در کنترل این ناهنجاری اجتماعی موثر باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار