معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور گفت: تاکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 27 هزار سند استاندارد ملی در کشور صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 13 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی اباذری ظهر امروز در بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل در جمع خبرنگارن اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد سازمان استاندارد کشور در سال 94 اهدای نشان استاندارد به کالاها و محصولات با کیفیت است و در این زمینه برنامه‌ریزی منظمی توسط سازمان ملی استاندارد کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد کشور با جدیت بر کالاها و محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی نظارت می‌کند، افزود: مهم‌ترین اهداف ما ارائه محصولات استاندارد و باکیفیت توسط واحدهای تولید به مردم است تا در این زمینه هیچ نگرانی در بین مردم وجود نداشته باشد.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: سازمان استاندارد کشور بعد از نظارت در واحدهای تولیدی، کالاها و محصولاتی را که غیراستاندارد بوده شناسایی و آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند تا مردم در جریان کالاها و محصولات غیراستاندارد قرار بگیرند که لازم است در این راستا همگان هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم.

اباذری با بیان اینکه کارخانه آرتاویل تایر اردبیل یکی از کارخانه‌های بزرگ کشور است، گفت: این کارخانه با اشتغالزایی برای یک هزار و400 نفر نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه داشته است و محصولات تولید شده در این کارخانه با استانداردهای نوین همخوانی دارند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سال 94 برای حمایت از واحدهای تولیدی اقدامات قابل توجهی انجام داده است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی دولت افزایش تجارت فرامرزی است که باید از ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: برای اینکه اقتصاد کشور را از رکود فعلی خارج کنیم باید از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی استفاده همه جانبه‌ای داشته باشیم و با توسعه بخش تجارت بتوانیم نقش اساسی در پویایی اقتصاد کشور ایفا کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار