رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: شهرداری این کلانشهر امسال علاوه بر ارایه خدمات و حمل و نقل و جابجایی زایران راهپیمایی جهانی اربعین حسینی در شهرهای مسیر مرز چذابه، حمل و نقل زایران تا شهرهای مرزی در داخل خاک عراق را نیز انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 04 July 2023

سیاوش محمودی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در آستانه شروع ماه محرم و صفر بیان کرد: امروز از مسیرهای ورودی زایران اربعین حسینی دیدن شد تا آنچه وظایف شهرداری و دستگاه‌ها برای این راهپیمایی بزرگ جهانی است بررسی و آمادگی‌ لازم انجام شود.

وی افزود: هر ساله شهرداری اهواز به عنوان شهردار معنوی چذابه وظایفی از جمله خدمات، حمل و نقل و حوزه فرهنگی را بر عهده دارد و امسال نیز بنا است با حمایت استانداری از شهرداری این خدمات شایسته‌تر و مناسب‌تر به زایران ارایه شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: همچنین خدماتی در ورودی‌های اهواز از جمله عین دو در مسیر حمیدیه، ملاشیه و مرز چذابه به زایران از سوی شهرداری ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال ماموریت جدیدی به شهرداری اهواز محول شده تا علاوه بر حمل و نقل زایران در خوزستان، در خارج از مرز نیز جابجایی زایران از مرز تا برخی شهرهای نزدیک عراق را انجام دهد.

محمودی اضافه کرد: بسیج شهرداری اهواز به همراه دیگر بخش‌های شهرداری به عنوان مجری، کار را آغاز کرده‌اند تا زیرساخت‌ها، خدمات، حمل و نقل دیگر مسایل برای راهپیمایی زایران در کوتاه‌ترین‌ زمان فراهم شود.

پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری اهواز، به همراه پایانه شلمچه در ۱۶ کیلومتری خرمشهر، ۲ گذرگاه رسمی زایران اربعین حسینی به عراق هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار