مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به آتش‌سوزی چند روز گذشته در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شوش گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد شد تا شرکت رانا پلاستیک شوش مجددا سر پا شود و بتواند تولید داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 04 July 2023

علی مهدی پور با اشاره به آتش سوزی چند روز گذشته در یکی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شوش اظهار کرد: ۹ تیرماه در حریقی که در یکی از انبارهای شرکت رانا پلاستیک در شهرک صنعتی شوش رخ داد و باعث آتش‌سوزی شد خسارات سنگینی به این واحد تولیدی وارد شد.

وی افزود: واقعا جای تاسف است که یکی از شرکت‌های فعال تولیدی استان به دلیل حریق از بین برود و در این زمینه باید تلاش شود تا بتوان زمینه را برای فعالیت مجدد این شرکت توانمند فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد شد تا شرکت رانا پلاستیک شوش مجددا سر پا شود و بتواند تولید داشته باشد.

مهدی پور ادامه داد: اگرچه این حادثه بسیار ناخوشایند بوده است اما همه اعتقاد دارند دست اندرکاران این شرکت که با تلاش خود موفق شدند کارگاهی پر رونق داشته باشند، مجددا نیز می‌توانند در بهترین شکل ممکن این واحد تولیدی را سر پا کنند و به چرخه تولید بازگردانند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی درس بزرگی به تولیدکنندگان داد که باید با هوشیاری تلاش کنند چنین حوادثی رخ ندهد و به مسائل ایمنی توجه داشته باشند، افزود: اگرچه این حادثه در روز تعطیل رخ داد اما همه با تمام وجود پای کار بودند تا ضمن کنترل و اطفاء حریق، اجازه ندهند آتش به دیگر واحدهای صنعتی سرایت کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیریت و مجموعه شرکت رانا پلاستیک در راستای احیای این واحد صنعتی تلاش کنند و ما نیز حامی و همراه این واحد تولیدی برای بازگشت به تولید خواهیم بود. در این زمینه شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تمام ظرفیت‌های قانونی خود در راستای صدور مجوزها و همچنین اخذ تسهیلات لازم استفاده خواهد کرد تا این واحد تولیدی مجددا به چرخه تولید باز گردد.

حوالی ساعت ۱۴ (جمعه، ۹ تیر) آتش‌سوزی در یکی از انبارهای مواد اولیه شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شوش رخ داد و شامگاه جمعه پس از حدود ۹ ساعت این حریق مهار شد؛ این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار