مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در شهرک صنعتی شوش در دست بررسی است، گفت: شرکت رانا پلاستیک جرائم ایمنی آتش‌نشانی در نظر گرفته شده را رعایت نکرده بود.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 01 July 2023

علی مهدی پور با اشاره به حریق روز گذشته در یکی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شوش، اظهار کرد: روز گذشته مواد اولیه پلاستیکی که در یکی از انبارهای شرکت رانا پلاستیک قرار داشت دچار آتش‌سوزی شد اما علت و جزییات اینکه حادثه به چه صورت رخ داده پس از بررسی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: حریق روز گذشته که حدود ۹ ساعت به طول انجامید به شکلی بود که احتمال داشت به دیگر واحدهای مجاور نیز سرایت کند اما با تلاش‌های انجام‌شده از سوی نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل، حریق کنترل و به دیگر واحدها سرایت نکرد.

مهدی پور عنوان کرد: همیشه توصیه بر این است تا واحدهای تولیدی همه مسائل ایمنی مربوط به حریق را در نظر بگیرند اما این مساله در خوزستان کمتر مورد توجه واحدهای صنعتی قرار می‌گیرد.

وی افزود: توصیه ما این است که صنایع شیمیایی، پلاستیکی و پلیمری که همیشه احتمال خطر حریق و دیگر مسائل برای آن‌ها وجود دارد باید خودشان موارد ایمنی را به طور جدی رعایت کنند تا از اتفاقات این چنینی جلوگیری شود.

حوالی ساعت ۱۴ (جمعه، ۹ تیر) آتش‌سوزی در یکی از انبارهای مواد اولیه شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شوش باعث حریق شد و شامگاه جمعه پس از حدود ۹ ساعت این حریق مهار شد؛ این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار