معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت:تا یک ماه آینده محدودیت تقاطع هم‌سطح بلوار عمار یاسر و خیابان معلم برای تردد همشهریان رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 01 July 2023

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به ایجاد برخی محدودیت‌های ترافیکی در محدوده تقاطع بلوار عمار یاسر و خیابان معلم اظهار داشت: حداکثر یک ماه آینده سطح صفر پروژه تونل غدیر را تا خیابان معلم را تکمیل خواهیم کرد تا تردد شهروندان دچار اختلال نباشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به کار کردن چند پیمانکار به‌صورت هم‌زمان در این پروژه افزود: خاک‌برداری رمپ‌ها و تونل به‌صورت هم‌زمان با اجرای دیواره سازی‌ها و بتن‌ریزی در حال انجام است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه اولویت در پروژه تونل غدیر ایمن‌سازی و رفع محدودیت‌های ترافیکی در سطح صفر پروژه است گفت: اولویت ما این است که مسیر باز شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و جدول‌گذاری دوربرگردان در حال انجام است ادامه داد: ۱۳۰ تن میلگرد نیاز این پروژه است که قسمت عمده‌ای از آن تأمین‌شده است.

حلوایی‌زاده با اشاره به فرارسیدن تابستان و محدودیت‌های ایجادشده برای تأمین بتن اضافه کرد: این موضوعات موجب شده قیمت بتن قدری دچار نوسان شود.

وی افزود: شورای فنی استان بخشنامه‌ای ارسال کرده که کاربرد بتن در پروژه‌ها به ۵ صبح تا ۱۲ ظهر منتقل شود چراکه در خارج از این ساعت تأمین دمای ۳۲ درجه ممکن نیست و مسئله استانداردسازی پروژه قدری دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام معاونت فنی عمرانی شهرداری قم برای تکمیل پروژه در حداقل زمان ممکن اظهار داشت: در این مدت حتی روز‌های جمعه هم کارگاه تعطیل نبوده است. حتی برخی پیمانکاران از ۵ صبح مشغول فعالیت می‌شوند.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه عملیات تخریب و آواربرداری فاز ۵ عمار یاسر با دو پیمانکار در حال پیگیری است گفت: هم‌زمان زیرسازی مسیر در حال انجام است.

وی ا اشاره به ایجاد مقدمات برای قراداد سوم در این زمینه افزود: برای کل مسیر تا میدان سپاه آمادگی خاک‌برداری و تخریب را داریم.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه برای تأمین برق پروژه از زمستان سال گذشته مکاتبات با شرکت توزیع برق انجام‌شده است اضافه کرد: پروژه در چند جبهه به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار