معاون امنیتی وزیرکشور خبر داد:
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اهمیت پروژه های راهسازی در مسیر ایلام - مهران گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای تسریع در پروژه های راهسازی این مسیر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 27 June 2023

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اهمیت پروژه های راهسازی در مسیر ایلام - مهران گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای تسریع در پروژه های راهسازی این مسیر اختصاص یافته است.

به گزارش تابناک ایلام، سید مجید میراحمدی  در بازدید از پروژه‌های تونل سازی در مسیر ایلام - مهران با اشاره به اهمیت راهسازی این مسیر اظهار کرد: وزیر کشور بر تسریع پروژه‌های اربعین تاکید ویژه دارند و حتما باید تکمیل شوند.

وی افزود: بخش مهمی از اعتبارات به پروژه‌های عمرانی زیرساختی به خصوص حوزه راهسازی اربعین تزریق خواهد شد چرا که می خواهیم اربعین امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته باشد.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: ۵۰ میلیارد تومان بزودی به این پروژه‌های تونل سازی تزریق و در آینده‌ای نزدیک نیز اعتبارات دیگری به آنها اختصاص می‌یابد.

میراحمدی با اشاره به اینکه پیمانکاران نگران اعتبارات نباشند، ادامه داد: انتظار داریم پروژه های تونل سازی مسیر ایلام - مهران تا قبل از اربعین تکمیل شود.

۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز با یادآوری اینکه زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام متعلق به کل کشور است، افزود: مرز مهران در سال‌های اخیر یکی از پرتردد مرزهای زمینی کشور بوده و اهمیت توسعه زیرساخت‌های راهسازی استان را دوچندان کرده است.

فرشاد دوستی گفت: تونل شماره یک در مسیر ایلام - مهران به طول ۸۴۴ متر حفاری آن به اتمام رسیده و ۲۰۰ متر لاینینگ آن نیز انجام شده و تلاش ما این است تا اربعین تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند توجه مسوولان ارشد کشوری است، اضافه کرد: این پروژه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است، باید درصدی از مطالبات پیمانکار پرداخت شود.

دوستی یادآور شد: تونل دوم مسیر ایلام - مهران نیز کلیه مراحل از جمله بتن ریزی، بیس انجام شده است، بح برق رسانی پروژه نیز به زودی به پیمان می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم به پروژه های راهسازی در مسیر ایلام - مهران اعتبارات لازم را تزریق کند.

وی یادآور شد: ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران این تونل است، اگر ۵۰ درصد این مبلغ هم به پروژه‌ها تزریق شود، بطور قطع تا اربعین تکمیل می‌شوند.

دوستی اضافه کرد: اگر اعتبارات به پروژه تزریق شود، اکیپ‌های راهسازی در این تونل‌ها بیشتر و قطعا تا اربعین این پروژه‌ها تکمیل خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار