معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری خبر داد؛
معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری از آغاز طرح «جهاد روایت» به عنوان پایلوت این طرح در شهر مقدس مشهد و سپس در سایر استان های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 25 June 2023

به گزارش تابناک رضوی، سید امیر حسین مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از مباحث بسیار مهمی که در حوزه جهاد و اقدامات جهاد گام دوم اتفاق می افتد این است که ما روایت خوب از جهاد اول داشته باشیم.
وی افزود: برنامه ای که توسط دبیرخانه شورای عالی جهاد برنامه ریزی شده این است که با یک برنامه ریزی بسیار خوب از عزیزانی که در دهه های مختلف در موضوع جهاد سازندگی و حرکت های جهادی و مردمی حضور و خدماتی داشته اند ان شاء الله یک روایت بسیار خوبی صورت بگیرد
معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری بیان کرد: مجموعه کارهایی که در جهاد روایت‌گری در حال رخ دادن است در ۳۰ استان برگزار خواهد شد که شروع آن از مشهد بوده است.
مدنی یادآور شد: ما بنا داریم که عزیزانی که در ۴۰ سال بعد از تشکیل جهاد سازندگی اقدامی را داشته اند بیایند روایت گری داشته باشند.
وی تصریح کرد: پس از آن، شکل گیری گام دوم صورت خواهد گرفت که آن هم در قالب پویش هایی اتفاق خواهد افتاد.
معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در قالب برنامه‌های تلویزیونی روایت‌گری‌های‌ مفصلی از آنچه که عموم مردم انجام می دهند ساخته شود
مدنی در خاتمه تاکید کرد: یکی از کارهای ملی که در شورای ملی جهاد سازندگی در حال رخ دادن است موضوع جهاد روایت‌گری در کنار ۱۶ اقدام ملی دیگر است که در چند روز اخیر با حضور معاون اول رییس جمهور رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار