رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان از کاهش تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت استان به ۳۰ درصد خبر داد و گفت: توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز بدون مشکل در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 20 June 2023

ابراهیم الباجی در خصوص آخرین وضعیت توزیع سوخت یورو ۴ در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه مشکلی در تامین بنزین یورو ۴ موردنیاز در کلانشهر اهواز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توزیع بنزین یورو ۴ در همه جایگاه‌های سوخت اهواز انجام می‌شود، افزود: اکنون روزانه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز توزیع می‌شود که تامین کننده کل نیاز مصرفی کلانشهر است.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: بنزین یورو ۴ در دیگر شهرستان‌های استان خوزستان توزیع نمی‌شود و فقط بنزین معمولی در جایگاه‌های سوخت این شهرها عرضه می‌شود.

الباجی در خصوص توزیع بنزین سوپر عنوان کرد: میزان توزیع بنزین سوپر بسیار کم و محدود است به شکلی که روزانه حدود ۳۰ هزار لیتر، آن هم فقط در کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت در خوزستان افزود: در حال حاضر خوشبختانه با اقدامات و تعمیرات انجام شده تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت استان از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: البته با توجه به شرایط آب و هوایی و دمایی خوزستان، میزان خرابی قطعات سامانه هوشمند نازل‌ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود تا تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت بالا باشد.

الباجی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز و آبادان حدود ۳ هزار و ۱۰۰ جایگاه سوخت وجود دارد که در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از آن‌ها از مدار خارج هستند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار