مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: از هشتاد درصد مراجعات به شهرداری مربوط به پاسخ دهی استعلامات نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی ، بانک ها ، ادارات و صدور مفاصا حساب میباشد که با راه اندازی شهرداری الکترونیک این خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 14 June 2023

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: از هشتاد درصد مراجعات به شهرداری مربوط به پاسخ دهی استعلامات نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی ، بانک ها ، ادارات و صدور مفاصا حساب میباشد که با راه اندازی شهرداری الکترونیک این خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.

 

به گزارش تابناک همدان ، مرتضی حضرت زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار با راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک در شهرداری همدان ، صدور مفاصا حساب از ۲۰ خرداد سال جاری صرفاً از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت صورت می پذیرد.

وی گفت: بیش از هشتاد درصد مراجعات به شهرداری مربوط به پاسخ دهی استعلامات نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی ، بانک ها ، ادارات و صدور مفاصا حساب میباشد که با راه اندازی شهرداری الکترونیک این خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تاکید بر اینکه شهروندان در خصوص صدور مفاصا حساب من بعد نیازی به مراجعه به شهرداری ندارند تصریح کرد: از آبان ماه سال گذشته پاسخ استعلام نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی بصورت غیرحضوری و برخط و بدون مراجعه به شهرداری انجام می شود.

حضرت زاده تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را از اهداف راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک برشمرد و افزود: در اقدامی نوین و فناورانه و با هدف کاهش حضور فیزیکی مراجعین ، کلیه تمهیدات لازم جهت صدور مفاصا حساب بصورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت مهیا شده است.

شهردار منطقه یک همدان با اشاره به اینکه طبق آمار و گزارشات بیش از هشتاد درصد مراجعات و درخواست های شهروندان مربوط به پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی ، بانکها ، ادارات و صدور مفاصا حساب است عنوان کرد: با الکترونیکی شدن این خدمت کاهش هشتاد درصدی مراجعات به شهرداری را خواهیم داشت که این امر موجب کاهش تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان و نیز افزایش کیفیت خدمات در شهرداری خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به استقرار بیش از ۶۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کلیه نقاط سطح شهر همدان ، شهروندان می توانند به نزدیکترین دفتر مورد نظر مراجعه و ضمن دسترسی سریعتر به دفاتر مربوطه ، خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دریافت و پیگیری نمایند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان در پایان افزود : با توجه به آموزش کلیه کاربران دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نیز تشکیل تیم پشتیبانی فنی سامانه شهرداری الکترونیک ، از کلیه شهروندان عزیز همدانی درخواست نمود پاسخ استعلامات بانک ، ادارات و صدور مفاصا حساب و … را صرفا” از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت دریافت و پیگیری نمایند و جهت افزایش کیفیت خدمات شهرداری و صرفه جویی در وقت و هزینه از حضور در شهرداری خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار