مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ساخت و سازها باید به شکلی انجام شود تا در آینده نگرانی در خصوص آسیب ساختمان ها در رخدادها و بحران های خوزستان به وجود نیاید.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 14 June 2023

روح الله عمادی در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی خوزستان که امروز ۲۴ خرادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ساخت و سازهایی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان درحال انجام است، قطعا به خدمات فنی و مهندسی نیازمند هستیم تا با سازمان نظام مهندسی همکاری بیش از پیش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تا ساختمان های در حال ساخت از کیفیت فنی بالایی برخوردار باشند، افزود: تفاهم نامه ای با مجموعه نظام مهندسی منعقد شده تا ارتباط میان این دو بخش ارتقا یابد. هرچند که تعامل و همکاری میان نظام مهندسی و بنیاد مسکن در شرایط مختلف از جمله سیلاب سال ۹۸ و پس از آن وجود داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: این تفاهم نامه برای بحث ۷۰۰ واحد مسکن مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد علوی و بنیاد برکت منعقد شده است که در شهرستان شادگان در حال ساخت هستند.

عمادی عنوان کرد: این تفاهم نامه به منظور ارائه بحث خدمت فنی و مهندسی است که سازمان نظام مهندسی در این زمینه ۵۰ درصد از هزینه ها را تخفیف داده است و بنیاد مسکن نیز مانده این ۵۰ درصد را متقبل شده تا پرداخت کند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که شامل این طرح هستند هیچ هزینه ای بابت خدمات فنی و مهندسی پرداخت نخواهند کرد. امیدواریم با پیگیری های انجام شده و تسهیلات ارزان قیمتی که از سوی بخش های مختلف پرداخت می شود تا پایان سال شاهد ساخت این ۷۰۰ واحد مسکونی در شادگان باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: همه توان ما بر این است تا ساختمان هایی مقاوم و با رعایت تمام موارد فنی و ضوابط داشته باشیم تا در آینده نگرانی در خصوص آسیب ساختمان ها در رخدادها و بحران های خوزستان نداشته باشیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار