معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجبار در تهیه لباس فرم دانش‌آموزان در این استان منع قانونی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 13 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "جلال رحیمی بیدک" در درجلسه ساماندهی تعیین لباس فرم مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ افزود : دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی می‌توانند از لباس فرم مدارس سال گذشته در سال تحصیل جدید استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان تا سه سال قابل تغییر نخواهد بود، اظهارکرد: دانش آموزان می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته استفاده کرده و اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحد‌های تولیدی را ندارد.

رحیمی بیدک بستن هر گونه قرارداد با واحد‌های تولیدی برای دوخت و تهیه لباس فرم مدارس را بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه دانست و تصریح کرد: تولید کنندگان لباس فرم مدارس باید به موقع و تا قبل از بازگشایی مدارس لباس‌ها را به دانش آموزان تحویل دهند.

وی بر قیمت گذاری لباس فرم توسط صنعت معدن و تجارت تاکید و بیان کرد: لباس‌ها باید با قیمت مشخصی به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی شده و در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب، موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به لزوم متحد الشکل بودن البته دانش آموزان از لحاظ طرح رنگ و کیفیت در سراسر استان اشاره کرد وگفت: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحد‌های تولیدی را ندارد و این وظیفه به عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه خواهد بود.
میلاد نوشادی گفت: تولید کنندگان لباس‌ها باید به موقع و تا قبل از مهرماه حداکثرتا ۲۵ شهریور ماه زمان بازگشایی مدارس لباس‌ها را به دانش آموزان تحویل دهند.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب توسط صنعت معدن و تجارت اعلام خواهد شد گفت:نصب قیمت در دید عموم الزامی است.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان در پایان تاکید کرد: در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب خیاطان متخلف موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار