مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام خبر داد؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۱۷۹ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 12 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی کریمی اظهار داشت: این تسهیلات حمایتی در قالب ۲۲ طرح مربوط به کسب و کارهای فناوری اطلاعات پرداخت شد که نسبت به سال‌های قبل، رقم قابل توجهی است.

وی افزود: تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ۱۷ برنامه است که در قالب تسهیلات بند الف و بند ب به افراد حقیقی، شرکت‌های حقوقی نوپا و غیرنوپا، تولید کنندگان اپلیکیشن و بازی های موبایل و تولید کنندگان محتوا با کارمزد چهار تا ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام یادآور شد: علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند جزئیات برنامه‌های حمایتی و نحوه پرداخت در سامانه توان آفرین را در آدرس Http://tavanafarin.ito.gov.ir مشاهده کنند.

کریمی تاکید کرد : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تمامی توان و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره از کسب و کارهای حوزه فاوا و استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

وی همچنین ایجاد ۵۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان را از دیگر اقدامات انجام شده در طول ۲۰ ماه خدمت دولت سیزدهم در استان اعلام کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار