آئین معارفه سعيد فتح شهني به عنوان سرپرست جديد مديريت عمليات غير صنعتي شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 06 June 2023

به گزارش پايگاه اطلاع رساني نفتخيز، آئین تکریم و معارفه سرپرست مديريت عمليات غير صنعتي با حضور مديرعامل، رئیس هیئت مدیره، مديران و مشاوران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امروز سه شنبه 16 خردادماه در اتاق جلسات دفتر مديرعامل برگزار شد.

مهندس عليرضا دانشي مديرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اين نشست ضمن تقدير از عملكرد قابل ستايش غلام‌رضا کمالی مدير پيشين عمليات غير صنعتي، گفت: مديريت عمليات غير صنعتي جايگاه خاص و وي‍ژه اي براي سازمان داشته كه متاسفانه سالهاي متمادي مغفول مانده بود لذا در دوره حاضر تلاش مضاعفي انجام پذيرفت تا اين حلقه مفقوده مجددا احيا گشته و در مسير درست خود قرار گيرد به همين منظور طي ارزيابي برنامه هاي ارائه شده توسط آقاي فتح شهني همچنين رصد توانمندي هاي وي در مسئوليت هاي پيشن به اين جمع‌بندي رسيديم كه سرپرستي مجموعه را به ايشان محول نماييم؛ ليكن از ايشان انتظار مي رود با تلاش و همتي مضاعف مسير رو به ترقي كنوني را ادامه داده و با استراتژي و استحكام روزافزون چه بسا در ارتقا و بهبود فرآيندها نيز توفيق حاصل نمايد.

مهندس دانشي وجه تمايز صنعت نفت نسبت به ديگر سازمانها را همين خدمات مديريت عمليات غير صنعتي دانست و عنوان كرد علي رغم امكانات محدود، انتظارات از اين مجموعه بشدت بالاست؛ و بر اساس اهداف تعيين شده خود را موظف مي دانيم به جهت ايجاد انگيزه و صيانت از نيروي انساني كيفي با اهتمام ويژه خدمات خود را به كاركنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزايش دهيم و اين مهم مسئوليت سرپرست جديد را دوچندان مي نمايد.

در ادامه سعيد فتح شهني سرپرست جديد مديريت عمليات غير صنعتي، پس از سخناني در اهميت و جايگاه اين مديريت به عنوان پشتيبان خط مقدم توليد، ضمن تقدير از اعتماد صورت پذيرفته در سپردن مسئوليت حاضر، از همه مديران و دست اندركاران مناطق نفتخيز خواست تا در به انجام رساندن اين مسئوليت به بهترين نحو و طبق برنامه هاي مدون به او ياري رسانند.

وي با بيان اينكه چنانچه خدمات به صورت شايسته و در حد مطلوب ارائه گردد يقينا آثار مثبت آن در افزايش توان و ايجاد انگيزه در تلاشگران خط مقدم توليد قابل مشاهده خواهد بود. افزود: در برنامه هاي خود استفاده از الگوها و روش هاي نوين را مد نظر قرار داده و هدف گذاري نموده تا با خلاقيت و نوآوري همچنين استفاده از ظرفيت شركت هاي دانش بنيان شيوه ها و فرآيند خدمت رساني را اصلاح نموده و ارتقا بخشيم.

شايان ذكر است سعيد فتح شهني از مسئولين با سابقه مجموعه مديريت عمليات غير صنعتي و در گذشته عهده دار معاونت خدمات مهندسي و تعميرات اماكن و تاسيسات اين مجموعه بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار