شهردار اصفهان:
تابناک: شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به دنبال دریافت درخواست‌ها و مطالبات کودکان است تا بتواند شهر را برای کودکان مناسب‌سازی کرده تا آنان هیچ‌گاه متضرر نشوند.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 13 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در جمع کودکان شاخص و اقلیت‌های مذهبی و قومیت‌ها در محل سالن جلسات شورای شهر، اظهار داشت: هر شهری نباید فقط یک شهردار داشته باشد بلکه باید هر شهروندی سهم خود را از شهر بزرگ بداند و خود را شهردار شهر فرض کرده و در اداره شهر مشارکت فعال داشته باشد.

وی با اشاره به دلسوزی کودکان در رابطه با مشکلات شهر و ارائه آن در این جلسه افزود: محافظت از پارک‌ها و فضای سبز، رعایت نظافت شهری، محوریت توسعه شهر بر صنعت گردشگری، جلوگیری از هدر رفت آب و مشکلات ترافیکی و ورزشی از جمله مواردی است که تنها با حضور و مشارکت شهروندان و حتی دانش‌آموزان و کودکان محقق می‌شود و این مهم تنها به دست مدیران و کارکنان شهرداری به دست نمی‌آید.

شهردار اصفهان گفت: برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان نیازمند پیشرفت فیزیکی و فرهنگی هستیم، بدین معنا که از طرفی باید زیرساخت‌های جذب توریست فراهم شود و از طرفی حضور گردشگران خارجی نیازمند مهمان‌نوازی مردم اصفهان است.

وی حفظ ارتباط کودکان نخبه شهر با شهرداری اصفهان را ضروری دانست و تصریح کرد: نظرات کودکان در رابطه با مشکلات شهر از نگاه آنان برای ما بسیار اهمیت دارد و ادامه این جلسات می‌تواند شهر اصفهان را به عنوان «شهر دوستدار کودک» نزدیک‌تر سازد.

جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان به دنبال دریافت درخواست‌ها و مطالبات کودکان است تا بتواند شهر را برای کودکان مناسب‌سازی کرده تا آنان هیچ‌گاه متضرر نشوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار