رئیس جدید هیات سوارکاری استان قم از برگزاری دوره های استعدادیابی سوارکاری و برگزاری 14 مسابقه استانی در سطح استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 13 May 2023
به گزارش تابناک قم، سید مهدی طباطبایی در گفت و گویی خبری برنامه ها و اقدامات خود را پیرامون حضورش در جایگاه ریاست هیات سوارکاری برای چهار سال آینده تشریح کرد.
رئیس هیات سوارکاری استان قم اولویت مهم خود را برگزاری دوره های داوری و مربی گری عنوان کرد و اذعان داشت: مقدمات کار برای برگزاری دوره های داوری و مربی گری آغاز شده است و امیدواریم تا مثل گذشته با تربیت مربیان و داوران برجسته به تعداد مربیان حرفه ای و داوران استان افزوده شود.
وی در ادامه از دیگر اقدامات حوزه آموزشی هیات سخن گفت و خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های کلانتری میدان و رشد فعالیت بانوان در سال جاری یکی از اولویت های ما در بخش آموزش است.
طباطبایی برگزاری 14 الی 16 مسابقه سالیانه استانی و پیش بینی 2 میزبانی کشوری در رده سنی نونهالان تا بزرگسالان را از دیگر اقدامات پیش رو این هیات دانست و گفت: در تلاشیم تا با برگزاری مسابقات مرسوم استانی، برگزاری سه دوره مسابقات کورس تا پایان سال را نیز در دستور کار قراردهیم.
رئیس هیات سوارکاری استان قم، ایجاد چند دستگی در ورزش سوارکاری را معظل امروز سوارکاری قم دانست و از تلاش برای ایجاد اتحاد و همدلی در خانواده این ورزش ابراز امیدواری کرد.
وی با اشاره به افت دوساله ورزش سوارکاری استان گفت: در تلاشیم با ارتقا سطح این ورزش در استان، ورزش
سوارکاری به جایگاه خود برگردد و در این امر نیازمند تامین منابع مالی هستیم که امیدواریم با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان و همراهی و همدلی فدراسیون بخشی از این نیاز ها تامین شود.
طباطبایی در پایان استعدادیابی در حوزه ورزش سوارکاری را به عنوان یک ضرورت مطرح کرد و گفت: پیرامون برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه استعدادیابی و همکاری شهرداری قم، در تلاشیم در بوستان های سطح شهر با اعلام فراخوان و آوردن اسب به جذب استعداد و معرفی به باشگاه ها بپردازیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار