رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: 200 فرصت شغلی از سوی دستگاه های اجرایی خوزستان در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش معرفی می شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 12 October 2015
امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان دوشنبه در نشست هماهنگی شرکت در همایش فرصت های سرمایه گذاری کیش که آبان امسال برگزار می شود در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان بیان کرد: تا کنون حدود 170 فرصت سرمایه گذاری آماده شده و 30 فرصت دیگر در دست تهیه است که پس از تایید دستگاه های اجرایی مربوطه ترجمه و به صورت فارسی و انگلیسی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش معرفی می شوند.

حاجتی با اشاره به اینکه دو شرکت مشاور کار بروز رسانی و برگزاری نمایشگاه را برعهده دارند اظهار کرد: این نمایشگاه در تاریخ 18 آبان ماه امسال افتتاح می شود و تا روز21 آبان ماه دایر است که بزرگترین غرفه متعلق به استان خوزستان است.

وی بیان کرد: در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در کیش از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت شده است .

حاجتی افزود: از سال گذشته فرصت های سرمایه گذاری اصلی استان خوزستان شناسایی و بررسی شدند وتعدادی از این فرصت ها نیز بروزرسانی شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان ادامه داد: یکی از برنامه هایی که امسال در دستور کار است برپایی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان خواهد بود که در راستای آماده شدن برای شرایط پساتحریم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار