مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه ارتباطی به ویژه در زمان قطعی برق و بروز بحران، یک میلیون و ۵۱۹ هزار آمپرساعت ( باتری) در ۳۸ مرکز مخابراتی استان نصب شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 06 May 2023

رحیم فلاح زاده با اشاره به اینکه در فصل تابستان با توجه به احتمال قطعی برق، پایداری شبکه ارتباطی از اهمیت بیشتری برخوردار است بیان‌کرد: برای خرید این میزان تجهیزات ۹۵ میلیارد ریال اعتبار به استان تخصیص داده شد.

وی گفت: این باتری‌ها در تامین برق اضطراری تجهیزات و مراکز تلفن مخابراتی و ارتباطی در منطقه خوزستان و پایداری شبکه ارتباطی استفاده می‌شوند که با تامین اعتبار موفق به خرید این تجهیزات به ویژه در این شرایط تحریم شدیم.

فلاح زاده بیان داشت: این باتری‌ها بر اساس اولویت نیاز در ۱۶ مرکز تلفن پرظرفیت شهری و ۲۲ مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی نصب و راه اندازی شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح‌کرد: این میزان تجهیزات در راستای حفظ و پایداری ارتباطات در مواقع بروز اختلال و قطعی احتمالی برق نصب و راه اندازی شده است.

یکی از مصوبات ستاد پدافند غیر عامل خوزستان تامین باتری و تجهیزات برای مراکز مخابرات استان جهت پایداری شبکه در شرایط قطعی برق و بحران بوده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار