کد خبر: ۱۱۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 05 May 2023

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲ هزار مدرسه جدید و شناسایی طرح‌های نیمه تمام آموزشی کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲ هزار مدرسه جدید و شناسایی طرح‌های نیمه تمام آموزشی کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲ هزار مدرسه جدید و شناسایی طرح‌های نیمه تمام آموزشی کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان ؛ رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس امروز در آیین تجلیل از معلمان صومعه سرا با اعلام این خبر گفت : ۲ هزار مدرسه در سال تحصیلی جدید در کشور به بهره برداری می‌رسند.

آقای خان محمدی افزود : در گیلان هم طرح‌های نیمه تمام خیرساز شناسایی و تا پایان سال مالی ۱۴۰۳ با استفاده از اعتبارات دولتی و مولد سازی تکمیل شده و در اختیار دانش آموزان استان قرار می‌گیرد.

آقای محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم ارتقای کیفی آموزش در مدارس و حل مشکلات معلمان را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست.

آقای سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در ۲۰ سال اخیر ۴۵ مدرسه در شهرستان صومعه سرا احداث شده و اعتبارات ویژه‌ای هم برای اتمام پروژه ۱۲ کلاسه شهید داوری تولم شهر اختصاص یافت.

در این مراسم همچنین از ۱۲۵ معلم نمونه صومعه سرا تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار