نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در پیامی مشترک از استقبال پرشور و کم نظیر مردم استان از رئیس جمهور قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 29 April 2023

از استانداری خوزستان در این پیام آمده است که مردم شریف، خونگرم و همیشه در صحنه خوزستان، حضور پرشور و چشمگیر شما مردم غیور و وفادار استان، در استقبال و میزبانی از رئیس جمهور مردمی، وارسته و انقلابی ایران اسلامی، حضرت آیت الله رئیسی، ماندگارترین صحنه های همبستگی، اتحاد و انسجام ملی را متبلور ساخت.

متن پیام استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان به این شرح است:

استقبال کم نظیر شما مردم مهمان نواز خطه سرفراز خوزستان از این فرزند برومند ملت ایران برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار و مملو از حماسه، ایثار و مقاومت این دیار ثبت کرد و نشانه دیگری از پایبندی و وفاداری مردم خوزستان به آرمان‌ها و ارزش های والای نظام اسلامی بود.

از آحاد مردم خوزستان اعم از عشایر غیور عرب، لر، بختیاری، بهمئی و قنواتی و یکایک شهروندان استان به ویژه مردم وفادار و قدرشناس اندیمشک، اهواز و شادگان که در مراسم استقبال مردمی در شهر خود از رئیس جمهور محترم و معزز سنگ تمام گذاشتند مراتب قدردانی و سپاس خویش را اعلام نموده و اطمینان داریم این همدلی و اتحاد ملت و دولت ایران اسلامی موجبات پیشرفت و توسعه کشور و استان و سرخوردگی و ناامیدی دشمنان ایران خواهد شد.

همچنین از رئیس جمهور محترم، مجموعه هیئت دولت و وزیران که با حضور خود طرح های مهم عمرانی، صنعتی و اقتصادی را در سطح استان افتتاح کردند و مسایل و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند صمیمانه سپاسگزاریم.

برای همه خدمت‌گزاران مردم فهیم و آگاه ایران در مسیر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمان های متعالی نظام اسلامی آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری و برای عموم مردم ولایتمدار و باوفای استان سعادت، سربلندی و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

آیت الله رئیسی پنجشنبه گذشته همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و افزون بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن مسیر اهواز - اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار