در جلسه برداشت محصولات کشاورزی گندم و کلزا به صورت وبینار در تعاون روستایی خوزستان مطرح شد:
جلسه برداشت محصولات کشاوزی کشت پائیزه (گندم و کلزا) به صورت وبیناری و با حضور مدیر و معاونین تعاون روستایی استان خوزستان و همچنین روسای شهرستان ها و معین مناطق مختلف استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 30 March 2023
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان در ابتدای این جلسه جمیل ضافی  پور زرگانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۲ با همت و تلاش همه همکاران و عوامل دست اندرکار در تعاون روستایی بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که فرامین مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که تعاون روستایی این روزها در حال برنامه ریزی و اماده سازی خود است، موضوع خرید گندم و کلزا مازاد بر نیاز کشاورزان می باشد، این مهم بزرگترین عملیات لوجستیکی کشور در بازه زمانی کوتاه می باشد و با توجه به اینکه به لحاظ بارندگی شرایط خوبی را پشت سر گذاشته ایم قطعا با افزایش برداشت در این دو محصول روبه رو خواهیم بود.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: ظرفیت و توان تعاون روستایی به گونه ای است که در سالهای گذشته موفق به خرید بیش از ۷۰ درصد گندم و کلزا استان شده است و خدا را شاکریم مجموعه تعاون روستایی در میان کشاورزان به گونه ای عملکرده است که امروز ما مورد وثوق کشاورزان باشیم و این اعتماد بدست آمده حاصل سالها تلاش در شرایط مختلف آب و هوایی و مسائل مختلف بوده است.
وی گفت: از این رو امیدواریم تمامی همکاران در ستاد و شهرستانها در زمان خرید به گونه ای عمل کنند که ماحصل خروجی این فعالیت بهترین خروجی را داشته باشد، کما اینکه توان خرید برخی از مراکز خرید ما به اندازه یک استان می باشد و این نشان از ظرفیت بالای استان خوزستان است.
ضافی پور زرگانی گفت: تعاون روستایی برای تسریع در عملیات خرید و همچنین حمل از مراکز خرید خوشبختانه فعالیت ها و اقدامات موثری را انجام داده است که یکی از آنها اضافه کردن ۵ دستگاه باسکول در مراکز خرید است و به صورت رفت و برگشت این عملیات انجام می شود تا خودروهای حامل گندم و کلزا بدون فوت وقت بتوانند به سرعت گندم را تخلیه و در مرحله برگشت گندم را به خودروهای معین شده برای حمل به مقاصد اعلام شده ارسال کنیم.
مدیر تعاون روستایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه تا قبل از زمان خرید می بایست تمامی مراکز به لحاظ تجهیزات ، دوربین های مداربسته، ضد عفونی نمودن انبارها، کالیبره کردن باسکول ها و رطوبت سنج ها و ... گفت: وقتی کشاورزان مراکز خرید ما را به عنوان امین خود می پذیرند و انبارهای ما را به سیلوها ترجیح می دهند، می بایست بهترین نوع خدمات را به آنها در زمان خرید ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: فعالیت ما با قشری است که هم آسیب پذیر هستند و هم مولد که بسیار مهم است نوع خدمات ما به این عزیزان و معتقدم، کشاورزان به عنوان مولدین جامعه ولی نعمتان ما هستند و قطعا با تعامل این مهم به بهترین شکل انجام می شود.
گفتنی است در ادامه این جلسه روسای چند شهرستان و همچنین معین مناطق مختلف استان در زمینه خریدگندم و کلزا در خصوص نحوه خرید و فعالیت خرید نکات مهم و ضروری را ذکر کردند که در دستور کار مدیریت تعاون روستایی استان و همچنین معاونین و عوامل خرید قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار