مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی گفت: جاری بودن آب در زاینده رود عامل پیشگیری از بیماری‌های جسمی و روحی شناخته شده و برای حیات و ممات اصفهان ضروری است.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 28 April 2023

سردار حسین اشتری در جلسه با خیران سلامت با اشاره به لزوم توجه به حوزه سلامت در برنامه هفتم توسعه کشور، اظهار داشت: لازم است بانک اطلاعاتی از سلامتی مردم ایران تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در نشست و جلسات با سران قوا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه ارتقای سلامت و رفع چالش‌های سلامت گام برداریم.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی، سلامت و امنیت را دو نعمت بزرگ در هر جامعه دانست و گفت: امنیت ایران در مقایسه با کشورهای همجوار بیشتر است.

سردار اشتری با بیان اینکه اصفهان همواره در حوزه امور خیریه در سطح کشور پیشتاز بوده است، افزود: فاصله‌ای بین خیران و حوزه سلامت وجود ندارد و بیشترین کمک را در امور خیریه از سوی مردم اصفهان داشتیم.

وی با بیان اینکه با سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری می‌توان مسیر موفقیت را به سرعت طی کرد، ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها به طور جدی باید در عرصه پیشگیری ورود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار