معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: یکی از سیاست‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین توجهات خاص رییس جمهور، مشارکت دادن مردم در تولید و اقتصاد است.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ 28 April 2023

محسن رضایی در جریان سفر استانی دولت به خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در اهواز بیان کرد: کار امور خیریه هم از دیدگاه حجم بالای کار خیر و هم از دیدگاه نوآوری و فعالیت‌های اجتماعی رو به رشد، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای زن در اجتماع گفت: زن در همه نقش های اجتماعی به ویژه در جایگاه مادر با ایجاد محیط آرامش در خانواده مهم‌ترین گهواره تربیتی فرزندان را بوجود می‌آورد و از دامن چنین خانواده ای افراد سالم به جامعه تزریق می‌شود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: امید است در مورد مسأله مادر و نقش مادری در این خیریه کار فرهنگی بیشتری شود.

رضایی درباره بُعد اقتصادی فعالیت بنیاد آبشار عاطفه‌ها گفت:‌ کسب و کارهای کوچک و خانگی در حوزه کارآفرینی و تولید با چالش و بازاریابی مواجه اند و لازم است در این حوزه راهکارهای جدیدی صورت بگیرد و این تولیدات با کیفیت، جایگاه واقعی خود در بازار را پیدا کنند.

وی گفت: هنگامی که ملتی در جنگ اقتصادی است کشور باید با تمام ظرفیت و قوا وارد میدان شود و یکی از معضلات بزرگ اقتصاد ما عدم مشارکت دادن مردم در اقتصاد است.

رضایی افزود: همانطور که در دفاع مقدس بدون مشارکت مردم امکان مقاومت و پیروزی را نداشتیم، حال برای پیروزی در جنگ اقتصادی هم باید مردم را مشارکت داد و در هیچ کشوری اقتصاد بدون مردم به جایی نرسیده است.

به گزارش ایرنا آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون خود و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.

 

برچسب ها: محسن رضایی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار