عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین بیمارستان گلستان اهواز روز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز و ۲ طرح درمانی بهره برداری شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 28 April 2023

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز جمعه در حاشیه آیین آغاز علمیات اجرایی و بهره برداری از این طرح‌ها به خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی طرح بیمارستان ۶۱۳ تختخوابی هوشمند جایگزین بیمارستان گلستان اهواز در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع و زیربنای ۷۰ هزار مترمربع آغاز شد.

علیرضا نجفی افزود: این طرح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اعتبار ۳۰ هزار میلیارد ریال ساخته خواهد شد که در حال حاضر مقدمات کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: ساختمان مرکز آموزش درمانی تخصصی دندانپزشکی در زیربنای هفت هزار مترمربع در چهار طبقه با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال ساخته و بهره برداری شد و پس از تجهیز مورد استفاده دانشجویان و بیماران قرار خواهد گرفت.

نجفی اظهار کرد: اورژانس و آی سی یو بیمارستان سینا در شهرستان کارون در زیر بنای ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در یک طبقه ساخته شده و از این پس شاهد ارتقای کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان کارون هستیم.

وزیر بهداشت روز گذشته(پنجشنبه) به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان‌های امیدیه، آغاجاری و بهبهان از این شهرستان‌ها بازدید کرد و چندین طرح مهم را در بهبهان به بهره برداری رساند.

آیت الله رئیسی رییس جمهور همراه با اعضای هیات دولت صبح روز گذشته(پنجشنبه) در جریان سفر استانی خود از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

در این سفر ۲ روزه اعضای هیات دولت ضمن بررسی مشکلات استان خوزستان، چندین طرح را بهره برداری می‌کنند.

رییس جمهور و هیات همراه در این سفر بعد از شرکت در جشن احیای 160 واحد صنعتی راکد استان خوزستان در دزفول، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک را بهره برداری و در جمع مردم این شهرستان حاضر شد.

آیت الله رئیسی همچنین در مصلای اهواز با مردم این شهر دیدار کرد؛ حضور در شادگان و دیدار با مردم این شهر، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت و حضور در شهر هویزه و افتتاح پالایشگاه گازی و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر استانی رییس جمهور به خوزستان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار