رئیس جمهور گفت: طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه پیگیری خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 27 April 2023

سید ابراهیم رئیسی امروز ۷ اردیبهشت ماه در جمع کارگران نیشکر هفت تپه ضمن قدردانی از تلاش های کارگران این مجموعه علی رغم مشکلات فراوان، اظهار کرد: از همه کارگران، مدیران و افرادی که با دلسوزی فراوان تلاش کردند نیشکر هفت‌تپه متوقف و تعطیل نشود و در مدار تولید باقی بماند تشکر می کنم.

وی افزود: علی رغم چالش‌های سال های گذشته شرکت نیشکر هفت تپه، این شرکت اکنون با کمک کارگران روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت نیشکر هفت تپه امروز علاوه بر بهبود وضعیت مدیریتی، در مدار تولید قرار گرفته و حجم تولیدات آن افزایش یافته است، گفت: شرکت نیشکر هفت‌تپه زمینه و ظرفیت خوبی برای توسعه، ایجاد اشتغال و افزایش تولید دارد و با توجه به این مهم طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه پیگیری خواهند شد تا به رفع مشکلات بیکاری منطقه نیز کمک کند.

رئیسی عنوان کرد: مساله امروز کشور بحث تولید است و تداوم روند پیشرفت کشور در گرو رونق تولید است و باید به این مهم توجه جدی داشت.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور پس از افتتاح ۷۰ کیلومتر خط ریلی راه آهن اندیمشک - اهواز، در حالی که از طریق همین مسیر ریلی در حال سفر به اهواز بود، با جمع کثیری از کارگران نیشکر هفت تپه که به استقبال او آمده بودند، مواجه شد. وی با دیدن این جمع کارگران و استقبال پرشور آن ها ضمن پاسخگویی به ابراز احساسات آنها درخواست کرد تا حرکت قطار متوقف و در جمع این کارگران حاضر شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار