استاندار خوزستان گفت: برای استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت بزرگان و سران عشایر و ایلات استان پای کار هستند.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ 20 April 2023

به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب اظهارکرد: امروز در جلسه شورای اداری استان برنامه ریزی سفر هیات دولت در هفته آینده را انجام دادیم و امید است که با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته و حرکت های مردمی که در استان شکل گرفته است سفر پرباری برای استان باشد.

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهور از ۲ شهرستان دزفول و اندیمشک آغاز می شود، افزود: مردم دزفول و اندیمشک نیز پذیرای کاروان هیئت دولت خواهند بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس از دزفول و اندیمشک حرکت هیات دولت در شهرهای ایذه، شادگان، اهواز و سایر شهرهایی که در مسیر حرکت هیئت دولت است ادامه خواهد داشت و سعی می‌کنیم اعضای هیئت دولت در بیشتر شهرهای استان حضور داشته باشند.

حسینی محراب اظهارکرد: امروز در شورای اداری تقسیم کار بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و کمیته های مردمی صورت گرفت تا بتوانیم نیازهای واقعی استان را در قالب پروژه بیاوریم و برای آنها بودجه تخصیص یابد و بعد از مصوب شدن به اجرا در بیاوریم.

استاندار خوزستان افزود: امید است با برنامه‌ریزی صورت گرفته سفر موفقی برای استان داشته باشیم و موجب رضایتمندی مردم استان باشد.

رئیس جمهور دومین سفر استانی خود به خوزستان را در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار