رئیس فدراسیون جودو:
رئیس فدراسیون جودو گفت: به زودی مسابقات بین المللی جودو در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 19 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ آرش میراسماعیلی در دیدار با استاندار ایلام، از توجه استاندار ایلام به حوزه ورزش قدردانی کرد و گفت: با حمایت‌های شما امیدواریم که مسابقات بین المللی جودو در بهترین سطح برگزار شود.

وی گفت: در مدت تصدی فدراسیون جودو، این افتخار را داشتم که در اکثر استان‌ها و نقاط محروم کشور حضور پیدا کنم و امروز با افتخار مهمان مردم شریف استان ایلام هستم.

وی تصریح کرد: سیاست و نگرش فدراسیون جودو، شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته در استان‌های محروم همچون ایلام است و در این راه از وجود مربیان و کارشناسان زبده فدراسیون بهره خواهیم گرفت.

استاندار ایلام نیز اظهار کرد: برای توسعه ورزش قهرمانی در ایلام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای برگزاری شایسته این مسابقات از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

حسن بهرام نیا به مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور در ایلام اشاره کرد و یادآورشد: این مسابقات با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار خوب به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

وی با اشاره به سوابق درخشان آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، افزود: شما به عنوان ورزشکاری توانمند که چهار دوره قهرمان مسابقات جهانی شدید و به عنوان پرچمدار المپیک و ورزشکار جودو از رقابت با ورزشکار رژیم منحوس صهیونیستی خودداری کردید که این موفقیت برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار