فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان اینکه ارتش در تمامی حوادث پس از پیروزی انقلاب از جمله بلایای طبیعی همواره در کنار ملت بوده است، گفت: نقش آفرینی ارتش در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برجسته بود.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 18 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امیر سلیمان طاهری در مراسم رژه ارتش که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: با نامگذاری ٢٩ فروردین ماه با نام ارتش از سوی امام خمینی (ره)، اعتماد به نفس مضاعفی به این گروه اضافه شد و این سرمایه عظیم ملی را به آغوش ملت بازگرداند. 
 
وی با بیان اینکه ارتش ماموریت های بزرگی را در طول ۴۴ سال گذشته به شایستگی انجام داده، افزود: ارتش نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد، اگر ارتش در آن برهه از زمان سلاح بر زمین نمی گذاشت، انقلاب اسلامی به این سادگی و سرعت به پیروزی نمی رسید. 
  
وی گفت: ارتش در طول دوران دفاع مقدس همراه با سایر نیروهای مسلح نقش آفرینی خوبی داشتند و عملیات بزرگی مانند طریق القدس، فتح المبین و  ده ها عملیات دیگر را با همکاری و وحدت به انجام رساندند. 
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش با بیان اینکه دشمنان تلاش زیادی کردند تا انقلاب اسلامی به نتیجه نرسد، تصریح کرد: بعد از انقلاب هم توطئه را آغاز کرده، کریدور های اقتصادی را علیه ما بستند، انزوای سیاسی را بر علیه ملت ایران انجام داده، ترورهای هوشمند به راه انداختند که هرگز به نتیجه و مقصود نرسید،  
دشمن ارتش را در این مسیر مانع خود دید و تلاش کرد این مانع را از سر راه بردارد که با دوراندیشی امام خمینی (ره) این توطئه استکبار هم خنثی شد. 
 
وی با اشاره به اینکه امام ارتش را امید ملت لقب داد، خاطر نشان ساخت: ارتش در دوران دفاع مقدس همراه با سپاه افتخار آفرینی های بسیاری کسب کردند، با وجود اینکه در گذشته به دلیل ناکارآمدی حکومت ها پس از جنک، بخش هایی از خاک ما جدا شد، در ٨ سال دفاع مقدس با وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و فرمان امام (ره)  یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد. 
 
وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیروهای مسلح در بلایای طبیعی در کشور اعم از زلزله، سیل، کرونا و .. در کنار مردم بوده و نقش خود به درستی ایفا کردند، همچنان که رهبر معظم انقلاب در سیل فرمودند: ارتش زودتر از ستاد بحران در محل حضور یافت که نشان از پای کار بودن آن است. 
 
امیر طاهری تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح ما تحت حمایت مقام معظم رهبری یکی از نیروهای مسلح مقتدر منطقه و جهان است و ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با نیروهای مسلح می تواند بر تمام معادلات سیاسی و نظامی دنیا تاثیرگذار باشد که این امر به برکت خون شهدا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار