کد خبر: ۱۱۰۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 18 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فرزندان محرومین و نوه‌های معمرین روحانی باید به طلبگی تشویق شوند، همچنین حیف است که این نسل بی دین و بی نماز باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم افطاری ضیافت نور ویژه خانواده‌های مرحومین و معمرین روحانی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان این جمع، اظهار کرد: اگر ماه رمضان ماه گشودگی رحمت خداوند بگذرد و کسی مورد رحمت ایشان قرار نگیرد و نتواند آمرزش گناهان خویش از خدا بگیرد نقص در قابلیت قابل است نه در فاعلیت فاعل.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) در خطبه شعبانیه، افزود: شروع ماه رمضان با رحمت، میانه مغفرت، پایان ماه نجات از آتش جهنم است پس خیلی ماه بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نوکری دین و سربازی امام زمان (عج) تا روز قیامت افتخار است، یادآور شد: هر صنفی به نوبه خودش برای هم‌صنفی‌هایی که از دنیا رفته یا به سنین کهنسالی رسیدند اقدامات حمایتی در برنامه دارد، خوشبختانه مرکز خدمات حوزه علمیه در مازندران در سال ۱۳۷۰ همزمان با قم تشکیل شده و خدمات بسیار فراوان و خوبی را به مقدار توانش هم ارائه داده است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مرکز و شماست که نظارت بیشتری نسبت به نوه و نتیجه‌های خود داشته باشید، حیف است که از این نسل نوه بی‌نماز، منافق، اغتشاشگر و بی دین تربیت شود که خیلی بد است.

این مسئول ادامه داد: وظیفه دیگر این است که فرزندان محرومین و نوه‌های پیشکسوتان تشویق شده تا طلبه شوند تا چراغ پرافتخار روحانیت در این خانواده روشن باشد و وارث کتاب و لباس شما باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار