کد خبر: ۱۱۰۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 17 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/01/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------
محتکر میلیاردی روغن خودرو در ساری دستگیر شد
سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 6 هزار لیتر روغن خودرو به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان ساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خودرو توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس اقتصادي استان با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های  قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 6072 لیتر روغن خودرو کشف شد.
سردار میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی می شود، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری 11سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بابل
سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 11 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد زمان شالیکار"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران  نظم و امنیت عمومی این طرح طی 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
وی با اشاره به دستگیری 11 سارق قطعات داخل خودرو، منازل شخصی، اماکن خصوصی و کابل برق در این طرح ، بیان داشت: در این طرح  یک خودروی سرقتی کشف و 9 دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند.
سرهنگ شالیکار همچنین اظهار داشت: در ادامه این عملیات 2 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی، 2 خرده فروش مواد مخدر و 5 معتاد متجاهر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان، خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
------------------------------------------
دستگیری سارق سیم برق با خودروی سرقتی در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگیر سارق خودرو در حین سرقت کابل برق در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری11 این شهرستان در حین اجرای ماموریت به یک خودرو سواری پژو در این شهرستان مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: ماموران با بررسی محل پارک خودرو که دارای سابقه سرقت در یکی از استان های همجوار را داشته، سارق را در حین سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در این شهرستان به دام انداختند.
سرهنگ عزیزی از کشف تجهیزات سرقت سیم برق در بازرسی از خودروی کشف شده نیز خبر داد و اظهار داشت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بوده در بازجویی به عمل آمده به سرقت خودرو نیز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا در پایان از شهروندان خواست: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود و استفاده از تجهیزات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .
------------------------------------------
زمین خواری میلیاردی در چالوس
سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی چالوس از کشف زمین خواری 50 میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: با حکم قضائی، زمین های تصرف شده، خلع ید شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر خسروی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور و تصرف غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در یکی از مناطق روستایی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با محصور کردن 2000 متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس، زمین تصرف شده از چنگ متهم رها سازی و به آغوش طبیعت بازگردانده شد.
سرهنگ خسروی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد
------------------------------------------
توقیف خودروی قاچاق در جویبار
سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف یک دستگاه خودرو بی ام وی به ارزش 100میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" غلامرضا جعفری " در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی جویبار در اجرای جمع آوری کالاهای ممنوعه و قاچاق و با کسب خبر مبنی بر اینکه شخصی در پارکینگ منزل خود یک دستگاه خودروی بی ام وی فاقد اعتبار دارد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه این خودرو اعتبار گذر موقتش به اتمام رسیده بود با کسب دستور قضائی، توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو فاقد مدارک است .
سرهنگ جعفری ارزش خودروی مورد نظر را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 100 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: مالک خودرو با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد .
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در خاتمه، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.#
------------------------------------------
کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
سرهنگ علی داداش تبار، فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 350 هزار نخ انواع سیگار خارجی و2 هزار و 880 پاکت تنباکو قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"علی داداش تبار" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران در حين گشت زني در محور هراز و کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وي ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسي از وانت نیسان توقیفی، تعداد 350 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و2 هزار و 880 پاکت تنباکو به ارزش 6 میلیارد ريال را كشف کردند.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه در اين رابطه وانت نیسان موصوف توقیف و یک نفر متهم نیزدستگير شد تصریح کرد:فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرددرصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------------------
کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در سوادکوه
سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف یک خودروی سرقتی و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر سرقت یک خودروی پراید از شهرستان آزادشهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي تصريح کرد: با اجرای طرح های کنترلی و تقويت گشت هاي انتظامي ماموران گشت کلانتري 11 پل سفید خودروهای مسروقه را در حین تردد در این شهرستان مشاهده و در اقدامی عملیاتی آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق خودرو در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو و همچنین یک دستگاه گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان در شهرستان آزادشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان از شهروندان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسايل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری 8 قاچاقچی و29 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان اجرا شد.
وي اظهار کرد: در اجرای این طرح پس از هماهنگی های قضائی 5 دستگاه خودرو حامل 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 800 عدد قرص های روانگردان توقیف و 8 قاچاقچی مواد مخدر دستگیرشدند .
سرهنگ عنایتی افزود: ماموران، در ادامه این طرح 29 معتاد و خرده فروش را از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهردر خاتمه ضمن تشکر ازهمکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا با پلیس 110 تماس حاصل نمایند.
------------------------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای منزل و مغازه در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق منزل و مغازه با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت منزل و مغازه در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
------------------------------------------
کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف دو خودروی نیسان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هولار در مسیر حوزه استحفاظي به دو خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند
------------------------------------------
اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف و قانون گریز در "نور"
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان "نور" از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف و توقیف 59 دستگاه خودروی فاقد پلاک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ارتکاب جرایم متعدد حادثه ساز و انجام حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط خودروهای فاقد پلاک در شهرستان نور، بررسي موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وي با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه افزود: با اقدام به موقع ماموران انتظامی، 59 دستگاه خودروی فاقد پلاک دارای جرایم مختلف، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور با هشدار به رانندگان قانون گریز تصریح کرد: خودروی رانندگان قانون گریز و خطرآفرین و فاقد پلاک توقیف و اینگونه رانندگان اعمال قانون خواهند شد.
------------------------------------------ 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار