مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان این شرکت ۲۷ پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری دارد.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 17 April 2023

به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ با اشاره به ۲۷ پروژه برق منطقه ای خوزستان اظهارکرد: این پروژه ها شامل ۲ هزارو ۳۸۹ مگاولت آمپر ظرفیت‌سازی در بخش پست، ۱۲۸ کیلومتر مدار، ۲۵ مگاوات ظرفیت نیروگاهی و ۴.۸ مگاوار بانک خانی است.

وی افزود: این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان خوزستان و بخش‌ پست و خط فشار قوی برق بوده که با هدف توسعه ظرفیت، رفع افت ولتاژ و افزایش پایداری شبکه برق و تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی برنامه‌ریزی و به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فاز اول ۲ پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون و کیانشهر ۱ و توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت گلستان در اهواز، فاز اول پست ۲۳۰ به ۱۳۲ و ۳۳ کیلوولت سبزآب اندیمشک و خطوط ۲مداره ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه اندیمشک، توسعه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت ذولفقاری و شهرک صنعتی در آبادان، توسعه پست ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلوولت هفت‌تپه اصلی شوش، توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه خرمشهر اشاره کرد.

دشت بزرگ ادامه داد: بهینه‌سازی و نوسازی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع درشبکه برق استان از جمله شوشتر، میانرود، میانکوه، عبدالخان و مارون پروژه‌های دیگری هستند که آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح، ساختمان مرکزی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اهواز است که افتخار میزبانی یک شهید گمنام را در یادمان شهدای گمنام خود دارد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار