بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی، به این پرونده‌ها فورا رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد
کد خبر: ۱۱۰۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 13 April 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به تشدید نظارت بر عرضه مرغ در بازار، اظهار کرد:
فروش مرغ گرم بیشتر از 63 هزار تومان تخلف است و با متخلفین برخورد جدی می شود.

سید اسماعیل علوی اظهار کرد: با توجه به تعیین قیمت های مصوب برای عرضه مرغ گرم در ستاد تنظیم بازار، توزیع مرغ گرم درب مرغداری ها به قیمت 44 هزار تومان و فروش مرغ گرم برای مصرف کنندگان 63 هزار تومان تصویب شد و عرضه بیش از قیمت های اعلام شده، تخلف گرانفروشی محسوب شده و با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه خودداری کشتارگاه‌ها از عرضه مرغ احتکار محسوب شده و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود، افزود: در ماه مبارک رمضان هرگونه امتناع مرغداران و کشتارگاه‌ها از عرضه کالا و خدمات احتکار محسوب می‌شود و با امتناع کنندگان از عرضه کالا با هدف بالا بردن قیمت، برخورد و با سرعت و جدیت به پرونده آن‌ها رسیدگی می‌شود.

 

این مسوول با اشاره به حضور میدانی بازرسان تعزیرات و سازمان جهاد کشاورزی و اینکه پس از احراز تخلف، پرونده تشکیل می دهند، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی، به این پرونده‌ها فورا رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

علوی گفت: با توجه به افزایش تولید و تمهیدات صورت گرفته برای افزایش عرضه مرغ در بازار، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و مواجه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را برای رسیدگی سریع، از طریق مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تلفن 124 اعلام تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار