رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان طی سال گذشته از آموزش های کارآفرینی، مهارت آموزی و پایدارسازی اشتغال بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ 10 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی جعفری اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان طی سال گذشته از آموزش های کارآفرینی، مهارت آموزی و پایدارسازی اشتغال بهره‌مند شدند.

وی افزود: این آموزش‌ها در سه مقطع مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی طرح اشتغال برگزار شد.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: آموزش‌های مقدماتی با هدف آشنایی با مفهوم کارآفرینی و چگونگی ایجاد کسب و کار، آموزش های مهارتی برای ایجاد و یا ارتقاء مهارت فنی و آموزش پایدارسازی به منظور پایداری مشاغل ،به روز رسانی و ارتقاء سطح آگاهی، کسب توانمندی در اداره شغل ایجاد شده به مجریان طرح اشتغال ارائه می گردد.

جعفری تصریح کرد: این آموزش ها با همکاری سازمان ها ،آموزشگاه ها و موسسات متولی امر آموزش انجام و به کارآموزان پس از گذراندن این دوره ها گواهینامه مهارت برای ورود به بازار کار اعطا می‌شود.

وی بیان داشت: افراد بهرمند شده از این دوره‌های آموزشی مددجویان، زنان سرپرست خانواده، فرزندان تحت حمایت مجریان طرح اشتغال می باشند و در برگزاری این دوره ها آموزش های بازار محور و مشاغل نوین مانند: برنامه نویسی متاورس ، استارتاپ و...و نیز آموزش مددجویان مناطق محروم از اولویت برنامه‌های کمیته امداد است.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای تسهیلات طرح های اشتغال از فعالیت‌های اصلی این نهاد است: یادآور شد طی یکسال گذشته برای ۱۲۰۰ نفر از مددجویان نیز کاریابی صورت گرفته است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار