ایران اسلامی از دیر باز در زمینه های علمی به ویژه علوم پایه در یک نهضت علمی توانسته منبع قدرت خود را علاوه بر اقتدار فرهنگی،معنوی در زمینه های تولید علم گسترش، و با این قدرت حقانیت ارزش های خود را به دنیا ثابت کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ 07 April 2023

فرماندار دنا در پیامی کسب موفقیت دکتر سامان نیک اقبال در پیوند چند عضوی دنیا را تبریک گفت

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کوروش درخشان زاده فرماندار دنا در پیامی کسب موفقیت دکتر سامان نیک اقبال فرزند دانشمند و پزشک عالیرتبه شهر سی‌سخت را برای اولین پیوند چند عضوی در ایران  تبریک گفت.

در پیام فرماندار دنا آمده است: درود و سلام بر پیشگام عرصه علم پزشکی  ایران اسلامی دکتر سامان نیک اقبال.

ایران اسلامی از دیرباز در زمینه های علمی به ویژه علوم پایه در یک نهضت علمی توانسته منبع قدرت خود را علاوه بر اقتدار فرهنگی، معنوی در زمینه های تولید علم گسترش و با این قدرت حقانیت ارزش‌های خود را به دنیا ثابت کرده است.

کشور عزیزمان علیرغم تحریم های فراوان علمی ،اقتصادی وعلوم پایه  توانسته است با تربیت  متخصصان در صنعت هواپیماسازی، علوم بهداشتی و علم پزشکی به دستاوردهای مهمی دست یابد.

در ادامه این پیام آمده است: هم اکنون یکی دیگر از دانشمندان علوم پزشکی ایران اسلامی فرزند شایسته این مرز و بوم و شهر سی سخت توانسته همچون گذشته در حوزه علوم پزشکی در سطح ملی و بین الملل برگ زرینی دیگر را به افتخارات جامعه و کشورمان بیفزاید.

باعث افتخار است این بار انجام پیوند چند عضوی برای اولین بار در سطح کشور و چهارمین پیوند در سطح بین المللی توسط فرزند این شهر دکتر سامان نیک اقبال در سطح ملی و جهانی صورت گرفته است. 

بی شک رضایت خدا بالاترین پاداش برای این تلاش ارزشمند است که بواسطه دعای خیر مردم حاصل می شود.

از این رو ضمن ارج نهادن به این خدمات و تبریک به شهر علم پرور سی سخت که همواره به لطف خدا در مسیر سلامتی جامعه و مردم عزیز گام های خوبی برداشته شده است بر خود لازم می دانم دست پزشکان عزیز این دیار  را به گرمی بفشارم و از خداوند تبارک و تعالی آرزوی صحت و سلامت همه این بزرگواران و توفیق ادامه خدمت را آرزو کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار