رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تاکنون مجموع کالاهای اساسی توزیع شده برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۵٠۴ تن بوده که برنج با یک هزار و ۶۶۸ تن و مرغ منجمد با یک هزار و ۲۳۶ تن، بیشترین سهم را در بین این کالاها داشتند.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 25 March 2023

سید رحمت الله پریچهر در خصوص نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۳۴ هزار و ۷٠۳ مورد بازدید از فروشگاه های عرضه کالا صورت گرفت که سه هزار و ۴۳۲ بازدید در ۲ ماه اخیر صورت گرفته و در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری تعزیرات و بسیج اصناف نیز این بازرسی ها تشدید شده است.

وی با بیان اینکه مواد غذایی از اولین و اساسی‌ ترین نیازهای انسان است، افزود: امنیت غذایی جامعه خط قرمز مجموعه وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان است و بر همین اساس، همه تدابیر و تهمیدات لازم اندیشیده شده تا چالشی در این زمینه به ویژه در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ایجاد نشود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه نظارت بر چرخه توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با هدف کنترل قیمت ها افزایش یافته است، عنوان کرد: با افزایش بازرسی ها در کلیه سطوح سعی بر این بوده تا تخلفات مربوطه که در چرخه توزیع این دسته کالاها اخلال وارد می کنند، را شناسایی و با آن ها برخورد کنیم.

پریچهر عنوان کرد: تاکنون مجموع کالاهای اساسی توزیع شده برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۵٠۴ تن بوده که برنج با یک هزار و ۶۶۸ تن و مرغ منجمد با یک هزار و ۲۳۶ تن، بیشترین سهم را در بین این کالاها داشتند.

وی با بیان اینکه نقش فروشگاه های زنجیره ای در توزیع مناسب کالاها بسیار مهم و موثر است، تصریح کرد: فروشگاه های زنجیره ای باید نقش پر رنگ تری در توزیع ایفا کنند تا بتوانیم به شیوه مناسب تری به مردم استان خدمت رسانی کنیم و بتوانیم سیاستگذاری ها، فراوانی و کنترل قیمت ها را آسان تر انجام دهیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: برای فراوانی کالاها و محصولات مورد نیاز و کنترل قیمت ها بر اساس قیمت های مصوب شورای قیمت گذاری و تنظیم بازار، این سازمان تمامی توان و تلاش خود را به کار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار