معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: ساعت کار دستگاه‌های اجرایی و فعالیت مراکز آموزشی خوزستان در ایام ماه رمضان اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 25 March 2023

سید احمد موالی زاده پیش از ظهر شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به تصویب نامه هیئت وزیران و همچنین نظر به اهمیت روند خدمت رسانی به مردم استان، ساعت شروع به کار دستگاه‌های اجرایی استان در ایام ماه رمضان ساعت هفت صبح اعلام می‌شود.

وی افزود: ساعت پایان کار ادارات استان نیز ساعت ۱۵ خواهد بود در عین حال کارکنان دستگاه‌های اجرایی به استثنای واحدهای عملیاتی، خدمت رسانی، مراکز بهداشتی، آموزشی و… منوط به اینکه ماهیت مشاغل آنها خدشه‌ای بر روند خدمت رسانی ایجاد نکند، می‌توانند از ۲ ساعت کاری شناور ۷ تا ۹ صبح با هماهنگی مسئول مافوق استفاده کنند مشروط بر آن که کسری تأخیر در ورود در انتهای همان روز جبران شود.

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین با توجه به الزام قانونی فعالیت به میزان ۴۴ ساعت موظف هفتگی، جبران ساعت‌های باقیمانده در قالب دورکاری محاسبه می‌شود.

موالی زاده ادامه داد: شروع به کار ادارات در روزهای بعد از لیالی قدر به منظور بهره مندی از فضیلت این شب‌ها با توجه به تصویب نامه هیئت وزیران ۹ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: با توجه به اینکه ساعت شروع به کار ادارات در استان‌ها هفت صبح و مدارس استان در مقطع ابتدایی هشت صبح اعلام شده است، ضمن تاکید به مدیران مدارس نسبت به پذیرش دانش آموزان از ساعت ۷:۳۰ و استفاده از این فرصت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، یادآور می‌شود: با استفاده از مصوبه هیئت وزیران به منظور حمایت از خانواده و کاهش دغدغه‌های والدین، دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به شناور شدن ساعت کاری یکی از والدینی که هر دو شاغل هستند و همچنین زنان سرپرست خانوار که دارای فرزندان زیر ۶ سال و یا مقاطع ابتدایی هستند، اقدام به موافقت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار