مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های استان طی هفت روز گذشته ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است .
کد خبر: ۱۰۹۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 22 March 2023

محمد جولانژاد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت اول فروردین سال جاری ، تعداد ۱۲۴ هزار و ۲۷۰ مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته ۴۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده ۴۲ هزار و ۶۸۴ مسافر برون استانی و ۸۱ هزار و ۵۸۶ مسافر درون استانی از ۲۴ پایانه مسافربری استان جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به انجام ۱۵ هزار ۱۲۳ سفر در پایانه های مسافربری استان، یادآور شد: در بازه زمانی یاد شد شاهد افزایش ۱۱ درصدی انجام سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه های مسافربری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل استان بودیم.

جولانژاد با اشاره به استقرار میز خدمت در پایانه های مسافربری استان گفت: مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف با اسکن بارکد روی بلیط های خود پس از هدایت به بخش ثبت شکایت مسافران در سایت ۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱ می توانند علاوه بر درج مشخصات مورد نیاز از جمله نام و نام خانوادگی، شماره ملی، استان محل تخلف و مقصد سفر، تصاویر تخلف صورت گرفته را بارگزاری کنند.

۲۳ پایانه مسافربری خوزستان در زمینه جابجایی مسافر فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲ پایانه در اهواز قرار دارند.

خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار