مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به هشت هزار و ۷۰۶ نفر از ابتدای طرح نوروزی هلال احمر تاکنون خبر داد و گفت: همچنین علاوه بر اسکان اضطراری ۲۲۰ نفر، ۳۳ فرد آسیب دیده نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 21 March 2023

وحید شعبانی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: امدادگران هلال احمر در حوادث مختلف حضور یافته و از آغاز طرح نوروزی تاکنون خدمات متنوع بشردوستانه، امدادی و درمان اضطراری به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور ارائه داده‌اند.

وی افزود: مسافران نوروزی و درمانگاه‌های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماع محور نظیر راه اندازی پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی)، فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و برنامه‌های پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی به مسافران ارائه می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه امدادگران جوان در کنار پزشکان داوطلب هلال احمر استان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: بیش از هفت هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات پست‌های خدمات بشردوستانه بهره‌مند شده و بیش از سه هزار نفر از آنها به پویش ملی بهرفت پیوسته‌اند.

وی با اشاره به خدمات تیم‌های سحاب و ارائه خدمات کمک‌های اولیه به مسافران در تفرج‌گاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب خوزستان در اماکن تفریحی‌، گردشگری و مذهبی بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: حدود ۹ هزار و ۳۵۴ نفر نیز در این ایام با مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادی هلال احمر در استان درمان سرپایی شدند.

۶۷۴ امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی هلال احمر خوزستان فعالیت دارند.

طرح نوروزی هلال احمر خوزستان از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار