نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به آسیب‌های اقتصاد تک محصولی در کشور گفت: باید تلاش کنیم زمینه برای صادرات سایر محصولات ایجاد شود تا اقتصاد کشور رونق گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 10 March 2023

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر ضمن گرامیداشت نیمه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: امسال مسجد جمکران در نیمه شعبان میزبان حدود ۳.۵ میلیون نفر بود و امیدواریم سال آینده این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به تحریم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه‌داد: تحریم این چهره ملی توسط دشمن، دسیسه جدیدی از طرف دشمنان نظام است.

امام جمعه اهواز بر ضرورت رعایت ارزش های دینی در اماکن عمومی تاکید کرد خاطر نشان‌کرد: رعایت این ارزش‌ها در چنین اماکنی مطالبه جدی مردم است و اعمال نظارت‌های لازم در این خصوص توسط دستگاه قضایی باید با جدیت ادامه یابد.

خطیب جمعه اهواز ادامه‌داد: مردم چنانچه در خیابان با افرادی رو برو می‌شوند که حجاب را رعایت نمی‌کنند به آنها تذکر شفاهی دهند .

وی با بیان اینکه باید به فرزندان خود سواد رسانه ای بیاموزیم گفت: باید به فرزندان خود نحوه استفاده از فضای مجازی آموزش داده شود تا هدایت آنها توسط دشمن انجام نشود.

خطیب جمعه اهواز بر مدیریت مطلوب فضای مجازی تاکیدکرد ادامه‌داد: دشمن کانون خانواده را نشانه گرفته و به دنبال دسیسه برای برهم زدن آرامش در خانواده‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر برخورد قاطع با عاملان مسمومیت تاکید دارند اظهارکرد: اولویت اول مسئولان نظام و دولت جان مردم و حفظ امنیت و آرامش جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ ترکیبی در کشور است تصریح‌کرد: دشمن از اول انقلاب تا کنون تلاش داشت تا انقلاب و نظام را زمین گیر کند ولی نتوانست کوچکترین حرکتی در این خصوص انجام دهد.

خطیب جمعه اهواز افزود: مطالبه ما از مسئولان این است که با قاطعیت عوامل مسمومیت را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار