فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۱۴ یادمان دفاع مقدس استان خوزستان آماده استقبال از اردوهای راهیان نور از سراسر کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 27 February 2023

سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در آبادان با بیان اینکه ۱۴ یادمان در استان خوزستان پذیرای زائران سرزمین نور هستند، اظهار کرد: در کل سال در استان خوزستان شاهد حضور راهیان نور هستیم و به همین دلیل باید همیشه مکان‌ها و مسیرهای منتهی به یادمان‌ها برای حضور زائران مهیا باشد.

وی با تاکید بر فضاسازی و بازسازی یادمان‌ها، روایت گری و ارائه خدمات به زائران افزود: امسال یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان خوزستان شاهد حضور ۱۵۸ هزار و ۷۰۶ زائر بوده است.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز در این همایش با اشاره به حضور راهیان نور در یادمان‌های استان خوزستان گفت: هر سال شاهد خیل عظیمی از زائران سرزمین نور در یادمان‌ها و زیارتگاه‌های استان هستیم و باید امکانات لازم برای حضور زائران فراهم باشد.

وی افزود: از تمام دستگاه‌ها و ادارات استان می‌خواهیم در این مدت با سپاه و بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سازمان بسیج، فرماندهان سپاه سراسر کشور و استان خوزستان و استانداران، صبح امروز نشست اقدامات راهیان نور در قرارگاه مرکزی راهیان نور آبادان آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار