ستاد اجرایی تسهیل خدمات سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ برنامه برپایی نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع دستی در تمامی شهرستان‌ها، برخی روستاها و شهرهای مازندران را برنامه ریزی کرد تا مسافران از این خطه با سبدی پُر از سوغات بار برگشت از سفر خود را ببندند
کد خبر: ۱۰۹۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶ 27 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران: این استان آماده سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های مختلف اقتصادی، زیرساختی و عمرانی با کشور قزاقستان است.

تیم دفاع شخصی شیهان عیدی در مسابقات کشوری قهرمان قهرمانان دفاع شخصی سازمان جهانی شین دو کیوکوشین فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب عنوان های خوبی شد

معاون آبزی پروری شیلات مازندران: بیش از ۵ هزار تن انواع محصولات شیلاتی به ارزش ۱۲ میلیون دلار از آغاز امسال تاکنون از استان صادر شد.

۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند.

هوای مازندران از امروز تا پایان هفته صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم، گاهی در ارتفاعات همراه با بارش پاکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران: ۲ میلیارد تومان کمک هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج اسفند امسال برای ۲۰۰ خانوار مازندرانی واریز شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران:توزیع ۶۰۰ تن میوه شب عید از ۲۰ اسفند ماه در استان آغاز می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران: اعزام کاروان راهیان نور از ۹ اسفندماه از استان آغاز می‌شود.

در تصادف مرگبار در کمربندی جنوبی بابل و بر اثر برخورد دو دستگاه پراید و وانت پیکان، سه نفر فوت شدند و سه نفر آسیب دیدند.

تیم هراز آمل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، چهارشنبه به مصاف پیکان می‌رود.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بابلسر برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار